Автор Сообщение
Крокодил [1520]  
avatar
2025-02-07 19:49
В сьогоднішніх реаліях, при прокачці броніка/зброяра накопичуються не надто корисні (через малу прочку) шмотки.
Пропоную розширити(а можливо частково і замінити) лінійку доступних для крафту шмоток, додавши в нові рецепти шмот нижчої градації.
Приклад рецепт Залізного щита:
Цитата:

Дерев'яний щит...- 1шт
Буголь....................- 2шт
Зливок заліза.......- 5шт
Мала шкіра...........- 3шт
Сухожилля............- 2шт

Важливою умовою є те, що дер.щит має бути або цілим, або з прочкою >= базовій ( щоб не почали збирати недоноски з малою прочкою, це ще більше захламить склади).
Далі залізний щит можна перекрафтити в наступний і т.д. Варто зробити декілька ліній шмоту, пропрацювавши їх параметри захисту (поточний шмот виглядає так, ніби його параметри майже рандомні).
Такий принцип крафту можна ввести для броніка, зброяра, тотеми ( тут взагалі вже є тір І і ІІ), алхім(банка ХП+300->600->1000...).
Зброю можна розділити на 2 лінійки (підвищена точність/підвищений дмг).
Також (якщо дозволяє двіжок) при крафті шмотки-заготовки, можна прокати +Х% шанс покращеного крафту (з синього дер.щита з таким бонусом, вищий шанс створити синій залізний щит).

Як на мене це логічно вкладається в концепт цієї гри і дає поле для подальшого розвитку процесу крафту (можна в інсти додати унікальні інгредієнти для подальшого крафту).








Uran [1335]  
avatar
2025-02-07 20:19
люто плюсую - гарна ідея


[бан] Тапок [1508]  
avatar
2025-02-07 20:20
Такие координальные изминения под конец игры уже лучше не делать. Будет не справедливо по отношению к тем кто еще будет качатся.


Крокодил [1520]  
avatar
2025-02-07 20:34


Цитата:
Автор: Тапок, 2025-02-07 20:20 ------
Такие координальные изминения под конец игры уже лучше не делать. Будет не справедливо по отношению к тем кто еще будет качатся.

Так не міняти все, можна просто додати нові лінійки шмоту. Заодно і відтестити тут