Автор Сообщение
Крокодил [1502]  
avatar
2024-05-04 08:42
Покращені речі отримують бонуси до характеристик захисту.
Судячи з усього бонус - абсолютний(+1..+3) або щось типу того.
Тобто що синя набивнушка, що синій щит адель мають +/- однаковий бонус в абсолютних цифрах. Ці кілька одиниць броні для топшмоту не настільки вже й важливі, а от отримати синю/зелену шмотку з топових - дуже складно.
Пропоную бонус на параметри зробити з абсолютний+%( в залежності від матеріалу).
Наприклад органіка і мідь - лише базовий бонус
Заліло і сталь - базовий +5%до характеристик шмотки
Ну і т.д.


Support [419]  
avatar
2024-05-06 18:20
Прибавка к броне может быть как процентной, так и фиксированной, как повезет.


Крокодил [1502]  
avatar
2024-05-06 18:45
Дякую за роз'яснення. Не знав такого нюансу.

Цитата:
Автор: Support, 2024-05-06 18:20 ------
Прибавка к броне может быть как процентной, так и фиксированной, как повезет.



Support [419]  
avatar
2024-05-07 04:34
Раньше крафтили броню низкого уровня, на которой разница между процентной и фиксированной прибавкой не заметна.


Skan [972]  
avatar
2024-05-19 01:09
Цитата:
Автор: Support, 2024-05-06 18:20 ------
Прибавка к броне может быть как процентной, так и фиксированной, как повезет.


Крафт кольорових речей досить крута тема в грі. Вона недостатньо описана на мій погляд.
Більшість бере спеціалізовані раси під той чи інший вид крафту (зі збільшеним капом по скіллу) саме для кольорових предметів. Давайте надамо більше інформації про це.

1) Додати опис того що немає ліміту щодо росту шансу крафту кольорової речі.
Раніше я вважав що для речі 1го рівня шанс крафту кольорової зростає до 10го рівня скілла. І надалі залишається сталим.
Зелені починають крафтитись з рівня +2 (якщо річ 1го рівня то з 3го рівня скілла). Сині не знаю.
Про це також можна написати.

2) Роз'яснити підняте тут питання і збирати відповіді на подібні питання в подальшому до "документації")) в справку по грі.

Як варіант додати опис сюди: Крафт, создание предметов -> Качество предметов